همنوردان پاستور

افراد شرکت کننده: 1-غلام رضا عبادی 2- دکتر هدایتی 3- حسین شریف نیا 4- سعید خوشدل(نویسنده گزارش) 5- حسن امیری 6- رضا اسماعیلی شرح برنامه: ساعت 6 صبح  روز جمعه مورخه 31 اردیبهشت 1395 خروجی وردآورد محل قرار گروه بود.بعد از تکمیل شدن گروه به سمت روستای وتریش حرکت کردیم.ساعت 7 صبح به روستا رسیدیم و بعد از برداشتن وسایل ساعت 7:15 پیمایش شروع شد.بعد از عبور از روستای وارد مسیر ماشین روی خاکی شدیم که از بالای روستا می گذشت.در ادامه بعد گذشت ساعتی هوا ابری شد و تگرگ خیلی درشتی از آسمان فرود آمد.ساعت 9:30کنار چشمه ای که در مسیر مان وجود داشت برای صرف صبحانه توقف کردیم و بعد از صرف صبحانه ساعت 10:00 به سمت قله حرکت کردیم.ساعت 11:30 به بالای قله ای که روی آن تابلویی با متنی که عبارت بود از:″ قله پهنه حصار به ارتفاع 3400 ″ رسیدیم ولی کوهنوردانی که از آنجا عبور می کردند قله ی اصلی را روبروی این قله بالای امام زاده آدرس می دادن.ساعت 13:00 بعد از عبور از دشتی زیبا و دیدنی به قله ی پهنه حصار صعود کردیم و بعد از گرفتن چند عکس یادگاری به سمت امام زاده برگشتیم و برای صرف نهار و کمی همنوردان پاستور...ادامه مطلب
ما را در سایت همنوردان پاستور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9hamnavardanepasteur4 بازدید : 14 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 18:33

قله ناز با ارتفاع 4108 متر بزرگترین قله استان البرز می باشد.برای صعود به این قله بعد از عبور از سد امیر کبیر و پل خواب در جاده کرج - چالوس، وارد خروجی روستا سیرا  شده و بعد از گذشتن از روستا های اویزر،آینار و کلوان به ابتدای مسیر صعود می رسید. افراد شرکت کننده: حسن امیری- حسین شریف نیا- سعید خوشدل(نویسنده گزارش) شرح گزارش: این برنامه قرار بود روز جمعه مورخه 7/3/1395 یک روز انجام شود ولی به دلایلی به برنامه شب مانی تغییر پیدا کرد. پنجشنبه  مورخه 6/3/1395ساعت 16:30 از پل فردیس بعد از کامل شدن گروه به سمت روستای کلوان حرکت کردیم و ساعت 17:30به مقصد رسیدیم.ساعت 18:00 با پرسیدن مسیر راه از اهالی روستا ودو نفر از کوهنوردان گروه کوه نوردی البرز پیمایش شروع شد و بعد از حدود نیم ساعت پیاده روی در باغ های روستاییان(مسیر پاکوب) به ابتدای مسیر کوه پیمایی رسیدیم.بعد از پیمایش حدود نیم ساعت به مسیر ماشین رو خاکی  که از خروجی مسیر امام زاده روستای کلوان شروع می شد، رسیدیم.بعد از 45 دقیقه پیمایش به سربالایی تندی که به پناه گاه منتهی می شد رسیدیم.بعد از یک پیمایش 45 دقیقه ای سخت، همنوردان پاستور...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 9hamnavardanepasteur4 بازدید : 9 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 18:33

صعود به قله پهنه سار از مسیر خور

جمعه 1 مرداد  95

محل تجمع:کیلومتر 20 جاده چالوس خروجی خوزنکلا ساعت 5 صبح

جهت هماهنگی با داخلی 379 و 267 تماس بگیرید

همنوردان پاستور...
ما را در سایت همنوردان پاستور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9hamnavardanepasteur4 بازدید : 10 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 18:33

به نام خالق زیبایی ها با سلام، بدینوسیله به اطلاع همنوردان عزیز می رساند به مناسبت بزرگداشت روز توچال، جمعه 26/6/95 به همراه صعود سراسری گروه های مختلف کوهنوردی به قلۀ توچال صعود خواهیم کرد. از افرادی که مایل به شرکت به صورت انفرادی ویا به همراه دوستان خود هستند طوری برنامه ریزی کنند که ساعت 11 صبح بتوانند در مراسم قله شرکت نمایند (سخنرانی، برش کیک توچال و پذیرایی). افرادی که مایلند با گروه صعود کنند ساعت 4 صبح در میدان سربند حضور داشته باشند ولی حتما برای هماهنگی با شمارۀ 741 2020 0919 تماس حاصل نمایند. یادآوری می گردد برای یک صعود معمولی از سربند تا قله توچال 6 ساعت زمان لازم است بنابراین افرادی که به طور انفرادی شرکت می کنند حداکثر بایستی ساعت 5 صبح از میدان سربند شروع به صعود نمایند. ضمناً به همراه آوردن هرگونه شعار در رابطه با حفاظت از محیط زیست آزاد و توصیه می گردد (ارتفاع 3962 متر و صعود سنگین اعلام می گردد، فرود از راه صعود ویا از تله کابین)    همنوردان پاستور...ادامه مطلب

گزارش صعود به قله هفت خوان نفرات شرکت کننده: حسین شریف نیا -  سعید خوشدل(نوسینده گزارش)   هدف برنامه کسب تجربه،  شناسایی مسیر و شب مانی در کوه تعیین شد. شرح برنامه:   پنجشنبه  مورخه اول مرداد 95 ساعت 17:00 بعد از پارک ماشین در پارکینگ پارک چمران به همراه آقای حسین شریف نیا به سمت روستای اویزر واقع در جاده چالوس بعد از پل خواب  خروجی روستای سیرا حرکت کردیم. ساعت 18:30 پیمایش از حسینیه روستای اویزر به سمت قله هفت خوان با سر قدم من (سعید خوشدل) شروع شد و ساعت 19:40 بعد از رسیدن به امامزاده بی بی زبیده استراحت کوتاهی کردیم وسپس به سمت قله ادامه مسیر دادیم. ساعت 21:15 با تاریکی هوا در بلندی مشرف به رودخانه نرسیده به آبشار اول چادر زدیم و بعد از خوردن شام و استراحت ساعت 4:00 صبح روز بعد به سمت قله حرکت نمودیم. بعد از گذر از مسیر های سنگی و سربالایی های تند ساعت 5:30 به خاطر حضور سگ های گله مجبور به تغییر مسیر شدیم و ساعت 6:15 به گوسفند سرا رسیدیم. با مطالعه گزارش صعودی که از اینترنت گرفته بودیم ادامه مسیر دادیم. بعد از گذشتن از دو یال، نیمه های دامنه ی خط ا همنوردان پاستور...ادامه مطلب
ما را در سایت همنوردان پاستور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9hamnavardanepasteur4 بازدید : 16 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 18:33

تاریخ 5 آذر 95

همنوردان پاستور...
ما را در سایت همنوردان پاستور دنبال می کنید

گروهی متشکل از 9 نفر از اعضای تیم کوهنوردی مجتمع در تاریخ 10 دی 95 یک برنامۀ صعود به پناهگاه کولکچال را به مورد اجرا گذاشتند. گروه ساعت 5:45 صبح از پارک جمشیدیه شروع به صعود نمود و پس از صرف صبحانه در پناهگاه کولکچال در ارتفاع 2600 متری و استراحت لازم به طرف پایین حرکت نموده و نهایتا ساعت 13 به پای کار در پارک جمشیدیه رسید. این صعود که بیشتر مسیر آن پوشیده از برف بود یکی از بهترین صعودهای زمستانه محسوب و تجربۀ خوبی برای پیمایش روی برف و یخ بود. در این صعود دو نفر از اعضای گروه که آمادگی لازم برای صعود به ارتفاعات بالاتر را داشتند توانستند قلۀ 3350 متری کلکچال را صعودکنند.   همنوردان پاستور...ادامه مطلب

چهار شنبه 29 دی ماه 95 به مناسبت "روز هوای پاک" با اعلام قبلی از ساعت 8:15 صبح یک برنامۀ پیاده روی از طرف واحد تربیت بدنی بسیج مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران – کرج در محوطۀ مجتمع به اجرا گذاشته شد. در این برنامه تعدادی از کارکنان مجتمع به منظور پاسداشت این امر مهم مسافتی را در مجتمع پیاده پیمودند. به همین مناسبت نیز از طرف گروه کوهنوردی بسیج مجتمع برنامه ای در مهد کودک یه منظور آشنایی کودکان به فواید هوای پاک  و همچنین خطرات هوای آلوده و نقش کودکان در پاسداری از هوای پاک اجرا گردید.  همنوردان پاستور...ادامه مطلب
ما را در سایت همنوردان پاستور دنبال می کنید

گروهی متشکل از 3 نفر از اعضای تیم کوهنوردی مجتمع در تاریخ 29 بهمن 95 یک برنامۀ صعود به قلۀ بند عیش را به مورد اجرا گذاشت. گروه ساعت 7:30 صبح از خیابان منتهی به مرکز تحقیقات علوم دانشگاه آزاد واقع در روستای حصارک حرکت و پس از پیمایش 5 ساعت توانست در بلندای قلۀ بند عیش به ارتفاع 2770 متر مسقر شود. هوا بسیار سرد و راه بسیار پربرف بود بطوری که بعضی مواقع ارتفاع برف تا کمر می رسید که همین امر موجب کندی حرکت می گردید. گروه پس از توقفی کوتاه در قله و گرفتن عکس و فیلم به طرف پایین حرکت و در ساعت 4 بعدازظهر به پای کار رسید.   همنوردان پاستور...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 9hamnavardanepasteur4 بازدید : 5 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 18:33